sabato 13 ottobre 2007

Bella raghezzi !!! Per farvi capire meglio in che direzione (o meglio città) tira la vita bella e giovine ho deciso di ispirarvi con una canzone a me molto cara, densa di contenuti e di livello poetico impareggiabile:

A diesen la canzon la nass a Napuli\ e francament g'han minga tutti i tort\ Surriento, Margellina tucc'i popoli\ i avran cantà on milion de volt\ mi speri che se offendera nissun\ se parlom un cicin anca de num\

(Rit.)

O mia bela Madunina che te brillet de lontan\ tuta d'ora e piscinina, ti te dominet Milan\ sota a ti se viv la vita, se sta mai coi man in man\ canten tucc "lontan de Napoli se moeur"\ ma po' i vegnen chi a Milan\

Ades ghè la canzon de Roma magica\ de Nina er Cupolone e Rugantin\ se sbaten in del tever, roba tragica\ esageren, me par on cicinin\ Sperem che vegna minga la mania\ de metes a cantà "Milano mia"\

(Rit.)

O mia bela Madunina che te brillet de lontan\ tuta d'ora e piscinina, ti te dominet Milan\ sota a ti se viv la vita, se sta mai coi man in man\ canten tucc "lontan de Napoli se moeur"\ ma po' i vegnen chi a Milan\

Si vegni senza paura, num ve songaremm la man\ tucc el mond a l'è paes e semm d'accord\ ma Milan, l'è on gran Milan!\

Titolo : " O mia bela Madunina" Autore : "Dio in persona"

Nessun commento: